ZATERDAG 16 DECEMBER 2017 – 14:30 u.
EDE/VICTORIA 1 VS DEV DOORN 1

Hoofdsponsoren

Aankondiging Algemene Ledenvergadering 2017

Aan alle leden, ouders/verzorgers,

Hierbij delen wij u mede dat de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering van v.v. Ede/Victoria zal plaatsvinden op maandag 18 december a.s.. Klik hier voor de voorlopige agenda, de definitieve agenda volgt later.

Mededeling

Natasja van de Bunt (Accommodatie en Materialenbeheer) stopt als bestuurslid van onze vereniging.

Vacatures

Wij zijn met grote spoed op zoek naar meerdere personen die ons hoofdbestuur willen versterken en wel in de functies:

*Voorzitter m/v (meer info hierover bij bestuur)

* Hoofd Accommodatie en Materialenbeheer m/v (Klik hier voor de functiebeschrijving)

Heeft u een clubhart en wilt u zich een paar uur per week inzetten voor onze club, meldt u zich dan bij één van de bestuursleden.

Dringende oproep

Tevens doen wij hierbij een zeer dringende oproep aan ouders, verzorgers en leden van de club om u op te geven voor een bar- en/of keukendienst 1 a 2 keer per seizoen. Het wordt voor ons steeds moeilijker om de kantinebezetting sluitend te krijgen.

Ook voor de schoonmaak van de kantine zijn wij op zoek naar vrijwilligers. Dit kost u hooguit tweemaal 1,5 uur per avond per seizoen. We maken allemaal gebruik van de kantine, hetzij u en/of uw kind en uw bijdrage is dan ook zeer welkom.

Wij hopen dat wij op uw bereidwilligheid en enthousiasme mogen rekenen en ontvangen uw aanmelding op bovenstaande oproepen graag via secretariaat@ede-victoria.nl.

Bij een blijvend tekort aan vrijwilligers zien wij ons genoodzaakt de kantine te sluiten op dagen van onvoldoende bezetting. Een andere mogelijke consequentie is dat wij een besluit zullen overwegen om vrijwilligerswerk (afkoopbaar) verplicht te stellen, zoals dit bij veel sportverenigingen al het geval is.

Wij hopen u binnenkort te mogen verwelkomen bij de Algemene Ledenvergadering.

Met vriendelijke groet,

Bestuur v.v. Ede/Victoria

Accommodatie

Ede/Victoria